ماسک بوفالو از برندهایی است که به صورت محدود محصولاتش را تولید کرده است. از آن جایی که اساس کار این شرکت نوپا کیفیت بوده و نه تیراژ بالا همیشه محصولاتش از بهترین ها بوده اند. این شرکت ماسک هایش را ابتدا در نوع چهار لایه تولید کرده بود. اما امروزه تعداد لایه های ماسک هایش را به پنج لایه افزایش داده است. این افزایش لایه در راستای بیشتر کردن میزان فیلتراسیون ماسک بوده است. چرا که در نوع ابتدایی دو لایه ملت بلون در محصول قرار داشت. اما این بار یک لایه دیگر ملت بلون به ماسک افزوده شده و همین باعث می شود که اثر بخشی ماسک در راستای پیش گیری از عبور ویروس بسیار بیشتر باشد.

 

این برند محصولاتش را در رنگ بندی متنوعی هم عرضه کرده است. البته که رنگ های سفید و مشکی و طوسی همیشه در صدر پر فروش ترین ها و محبوب ترین ها بوده است. محصولاتی که همگی رنگی یک دست دارند و باعث شده ماسکهای این شرکت همیشه ظاهر خوبی داشته باشند. ظاهری که باعث شده همیشه این ماسکها محبوبیت داشته باشند.

 

ویژگی دیگر ایجاد ظرافت در برش لایه ها و حساسیت در دقت بالای پرس شدن لایه هاست که همین باعث شده این ماسکها همیشه نرم و لطیف باشند. به همین خاطر خیلی از مشتریان بوفالو اذعان داشته اند که این برند ماسکهای سه بعدی اش را بسیار بهتر و حرفه ای تر از شرکت های دیگر تولید کرده است. البته که نشان سیب سلامت بر روی جعبه محصولات وجود دارد. که همین نشان می دهد محصولات این برند بهداشتی و استاندارد است و می توان با خیال راحت آن ها را مورد استفاده قرار داد. این برند به تازگی ماسک هایش را در نوع بچه گانه هم تولید کرداه است. ماسک های کوچک و با رنگ بندی جذاب که نمره بالای رضایت مشتریان از محصول را نیز دریافت کرده است.