شرکت میسویک به تازگی محصولاتش را به خوبی به همه ما معرفی کرده است. در هر فروشگاهی محصولات بهداشتی این برند را در قفسه ها مشاهده می کنیم. به تازگی محصولات مراقبت از دهان و دندانی که توسط این شرکت تولید شده است بسیار محبوبیت پیدا کرده اند. محصولاتی که قیمت بسیار خوبی هم دارند. همین قیمت مناسب خرید آن ها را برای هر کسی با هر سطح اقتصادی و مالی آسان می کند. کیفیت بالای محصولات شرکت میسویک و تنوع گسترده ای که ایجاد کرده است فروش این شرکت را بسیار متحول کرده است.

 

به تازگی این برند ابتکاری بسیار نو انجام داده است. ابتکاری که از نظر مشتریان بسیار خوش آیند بوده است. تولید خمیر دندان پمپی آن هم به شکلی که کرمهای مرطوب کننده دارند باعث استقبال مردم شده است. پمپ این محصولات مانند خمیردندانهای قدیمی کوچک نیست. بسته بندی به شکل محصولات شوینده دست اقدام جالبی بوده است که پیش از آن در مورد این محصول دیده نشده بود. هیچ شرکتی تا به الان خمیردندان را به این شکل و با این ظرف متفاوت تولید نکرده بود. حجمی بالا در یک بسته بندی جدید که با خرید آن تا مدت ها نیاز به خرید خمیردندان دیگری هم ندارید.

 

این محصولات جالب هم در مدل های بچه گانه و هم در مدل های بزرگسال تولید شده اند. شرکت میسویک هنوز فرصت نکرده است تا همه خمیردندانهایش را با این ظرف تولید کند. استقبال از همین چند مدل محدودی که با این ظرف جدید تولید شده اند به قدری بالا بوده است که درگیر تولید در این تیراژ بالا شده است. این بسته بندی متفاوت به خریدار کمک می کند که به راحتی بتواند آن را در یک طاقچه یا قفسه بگذارد. همچنین میزان هدر رفت خمیردندان به حداقل می رسد. گفتنی است که حتی بسته بندی و لیبل چاپ شده بر روی این محصولات جدید و متفاوت بسیار جذاب است. به شکلی که هر کسی دوست دارد حداقل یک بار این محصولات را خریداری کند.