خیلی ها را دیده ایم که مشتری های زیادی دارند و این مشتری ها را به صورت آنلاین به دست آورده اند. حتی هستند خیلی از افرادی که بدون هیچ سرمایه خاصی و بدون حتی مکانی برای فعالیت دارند پول در می آورند. مثلا فلان خانم خانه دار دارد به صورت اینترنتی کسب درآمد می کند.

همه ما دوست داریم همه کارهایمان را بدون از دست دادن زمان و وقت اضافی انجام دهیم. دنیای امروز پر از شلوغی هاست و هر کار می کنیم زمان کم می آوریم. پس از این زمان باید به صورت بهینه استفاده کنیم. و یکی از این کارها انجام بسیاری از امور به صورت اینترنتی است. این باعث می شود که وارد دنیای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی شوید.

یکی از کارهایی که می توانید بدون سرمایه و دانش فنی خاصی انجام دهید کسب درآمد به کمک اینستاگرام است. حتی با وجود این که اینستاگرام از طرف ایران فیلتر شده است باز هم طرفداران زیادی دارد. شبکه اینتستاگرام یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام در همه جای دنیا طرفدار دارد. خیلی ها در این شبکه گشت و گذار می کنند و می گردند. و خیلی ها حتی خرید هایشان را نیز از پیج های اینستاگرامی انجام می دهند. شما نیز می توانید یک صفحه در اینستاگرام برای کار خود داشته باشید. بسیاری از سالن های آرایشی ادمین هایی دارند که مرتب در اینستاگرام برایشان پست و مطلب می گذارد. و همین فعالیت های زیادشان باعث شده است که بسیار دیده شوند و بتوانند مشتری های زیادی هم از اینستاگرام داشته باشند.

رمز موفق شدن در اینستاگرام فعالیت منظم است. باید زحمت بکشید. یک شبه فالوورهای زیاد نصیب شما نمی شوند. هرگز به سراغ فالوورهای فیک و خرید فالوور نروید. گول این افراد را نخورید که می گویند کلی فالورر به شما می فروشند و یک شبه پولدارتان می کنند. نابرده رنج گنج میسر نمی شود. باید به صورت منظم پست بگذارید. یکی از موارد مهم هم این است که اوایل تنها از پست های آموزشی استفاده کنید. زمانی که فالوورهای بیش تری پیدا کردید و کمی هم خوب پیش رفتید شروع به گذاشتن پست های فروش و تبلیغاتی تان کنید.

قطعا بهترین و حرفه ای ترین کاری که می توانید برای پول درآوردن اینترنتی انجام دهید داشتن یک سایت خوب است. هزینه های طراحی ممکن است برای شما کمی زیاد باشد. اگر سرمایه زیادی ندارید می توانید با یکی از اطرافیان خود شراکتی کار کنید. می توانید سود و زیان خود را تقسیم کنید و با سرمایه کمی شروع به کار کنید. می توانید از طرح هایی مثل طراحی سایت قسطی هم استفاده کنید. اگر در اینترنت جست و جو کنید متوجه می شوید که خیلی ها به این صورت حاضرند برای شما وب سایتی را طراحی کنند.

می توانید کارآمد اینترنتی باشید. می توانید ادمین یک پیج اینستاگرامی باشید و از این راه نیز درآمد داشته باشید. خود دوستی را دارم که مسئول به روز رسانی و تبلیغات پیج اینستاگرام یک آتلیه عکاسی است. و چندی  پیش که در مورد درآمد با او صحبت کردم متوجه شدم سه تا چهار برابر یک کارمند معمولی پول در می آورد. البته که واقعا زحمت کشیده بود. به صورت توافقی نیز با مسئول آتلیه به این توافق رسیده بودند که درصدی از سود مشتریانی که از طریق اینستاگرام به آتلیه می آیند را به وی بدهند! شما نیز می توانید چنین کاری انجام دهید. بسیاری از برندهای بزرگ فعالیت های وسیعی برای پیج اینستاگرامی خود دارند. و کارآمدهای اینترنتی استخدام می کنند.

اگر کارتان خدماتی است وب سایت های زیادی هستند که می توانید در آن ها ثبت نام کنید. سایت هایی مثل سنجاق و آچاره و... هستند که می توانید در آن ها ثبت نام کنید و مشتری هایی از این طریق داشته باشید.

اگر کالاهایی برای فروش دارید می توانید فروشنده دیجی کالا، باسلام، ایسام و... شوید. از این راه نیز می توانید کسب درآمد داشته باشید و کالاهای خود را به فروش برسانید.