x تبلیغات
دکتر مژده

استفاده از ویتامین سی برای از بین بردن لکه های پوستی

لکه های پوستی یکی از مشکلاتی هستند که گاها به وجود می آیند. لکه های پوستی ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیایند. به طور مثال استفاده نکردن از کرمهای ضد آفتاب از دلایل شایعی است که این لکه ها روی پوست صورت ظاهر می شوند. به وجود آمدن این لکه ها ممکن است به زیبایی چهره خدشه وارد کند. بهتر است در صورتی که این لکه ها را مشاهده کردیم خیلی زود به دنبال درمان آن ها باشیم. با از بین بردن دلیل به وجود آمدن آن ها و شروع درمان می توانیم این لکه ها را از روی صورتمان پاک کنیم.

ادامه مطلب

ضرورت استفاده از مرطوب کننده های تخصصی برای پوستهای خشک

انسان ها پوست هایی با تنوع مختلف دارند. علاوه بر این که از نظر رنگ پوست با یکدیگر متفاوت هستیم از نظر نوع پوست نیز با یکدیگر فرق می کنیم. برخی از ما پوست های چرب دارند. برخی از ما در برخی از نقاط پوست چرب و در برخی خشک هستند که به آن ها پوست های مختلط می گوییم. برخی نیز پوست های خشکی دارند. در پوستهای خشک ترشح چربی بیشتر است. این پوست ها بیشتر از دیگران به تامین رطوبت و چربی نیاز دارند. افرادی با پوستهای خشک بیش از دیگر انواع پوستی استعاد چین و چروک دارند. پس باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنند. مراقبت به اندازه به این افراد کمک می کنند که از بروز مشکلاتی مثل چین و چروک و یا پیری زود رس پوست جلوگیری کنند.

ادامه مطلب

با افزایش شدن کرونا مردم به استفاده از ماسکهای چندلایه ای روی آوردند

ویروس کرونا، گویی نمی خواهد ما را ترک کند و هر روز با شکلی تازه و با جهشی نو ظاهر می شود. متاسفانه هر چند وقت یکبار شاهد این هستیم که نوعی از کرونا که نسبت به نمونه قبلی خطرناک تر است ظهور پیدا می کند. هر بار جهشی تازه رونمایی می شود و این باعث نگرانی همگان شده است. جهش هایی به نمونه های انگلیسی، برزیلی، هندی و... که هر بار نیز باعث شروع موجی شدید بوده است.

ادامه مطلب

ابتکار جدید شرکت میسویک در تولید خمیردندان که به یکباره فروشش را دو چندان کرد

شرکت میسویک به تازگی محصولاتش را به خوبی به همه ما معرفی کرده است. در هر فروشگاهی محصولات بهداشتی این برند را در قفسه ها مشاهده می کنیم. به تازگی محصولات مراقبت از دهان و دندانی که توسط این شرکت تولید شده است بسیار محبوبیت پیدا کرده اند. محصولاتی که قیمت بسیار خوبی هم دارند. همین قیمت مناسب خرید آن ها را برای هر کسی با هر سطح اقتصادی و مالی آسان می کند. کیفیت بالای محصولات شرکت میسویک و تنوع گسترده ای که ایجاد کرده است فروش این شرکت را بسیار متحول کرده است. 

ادامه مطلب

مشکلات تحریم واردات برخی از خمیردندانهای درمانی را سخت تر کرده است

تحریم باعث شده است که خیلی از محصولات به سختی در بازار پیدا شوند. برخی از این محصولات نمونه ایرانی هم ندارند که بتوانیم به سراغ آن ها برویم. در مورد کالاهای تخصصی مراقبت از دندان نمونه های زیادی به این شکل وجود دارد. بسیاری از انواع خمیر دندان خارجی مثل برندهای اورال بی و... این روزها به سختی پیدا می شود. بسیاری از افراد متقلب نیز از این فرصت سواستفاده کرده اند و با وارد کردن کالاهای تقلبی به اسم اصل و فاقد کیفیت از این آب گل آلود ماهی گرفته اند. خیلی از این محصولات برای مراقبت از دندان های حساس و برای افرادی است که مشکلاتی خاص مثل مشکلات لثه دارند. بسیاری از این محصولات نیز از جمله مواردی است که به عنوان کمک درمان توسط دندان پزشکان معرفی می شود.

ادامه مطلب

آیا اسپان باندهای رنگی که در ماسکهای پزشکی استفاده می شود بهداشتی است؟

همه ما به خاطر شیوع کرونا ملزم شدیم که ماسک بزنیم. قائدتا هیچ کس دوست ندارد این زحمت تحمل ماسک روی صورت را به خاطر زیبایی از بین ببرد. ماسک رنگی نیز در بازار کم نیست. این باعث شده خیلی ها این سوال برایشان به وجود بیاورد که آیا این لایه های رنگی بهداشتی هستند یا خیر. آیا می شود ماسکهای رنگارنگ را استفاده کرد و از کرونا هم پیش گیری کرد یا خیر.

ادامه مطلب

یکی از برندهای جالب ماسکهای جدید

ماسک بوفالو از برندهایی است که به صورت محدود محصولاتش را تولید کرده است. از آن جایی که اساس کار این شرکت نوپا کیفیت بوده و نه تیراژ بالا همیشه محصولاتش از بهترین ها بوده اند. این شرکت ماسک هایش را ابتدا در نوع چهار لایه تولید کرده بود. اما امروزه تعداد لایه های ماسک هایش را به پنج لایه افزایش داده است. این افزایش لایه در راستای بیشتر کردن میزان فیلتراسیون ماسک بوده است. چرا که در نوع ابتدایی دو لایه ملت بلون در محصول قرار داشت. اما این بار یک لایه دیگر ملت بلون به ماسک افزوده شده و همین باعث می شود که اثر بخشی ماسک در راستای پیش گیری از عبور ویروس بسیار بیشتر باشد.

ادامه مطلب

نکات مهم برای کاهش خطر ابتلا به کرونا در محل کار

خیلی از افراد پس از شیوع کرونا نوع کسب و کارشان را تغییراتی دادند. به طور مثال خیلی ها خدماتشان را آنلاین کردند و از انجام خدمات حضوری برای دیگران پرهیز کردند. اما خیلی از ما نمی توانیم کارمان را به صورت دورکاری انجام دهیم و در این شرایط بحرانی کرونا نیز ناچار به رفت و آمد به محل کار و ارتباطات با دیگران هستیم. انجام نکات و پروتکل های یاد شده در محل کار از ما در برابر کرونا محافظت می کند.

ادامه مطلب

معرفی ماسکی با فیلتراسیون بالاتر برای کرونا

خطرات کرونا دیگر بر همگان مشخص شده است. نام کرونا یادآور خطراتی است که در کمین ما نشسته است. این ویروس تا به امروز افراد خیلی زیادی را در مناطق مختلف دنیا قربانی کرده و از پای درآورده است. پس پیشگیری از این ویروس اهمیت فراوانی دارد.

ادامه مطلب

راهکارهایی که دولت چین از آنها برای کنترل کرونا استفاده کرده است

داستان شیوع ویروس کرونا اولین بار از چین شروع شد. فردی که سوپ خفاش خورده بود به این ویروس دچار شد و به یکباره به دیگران نیز سرایت پیدا کرد. اوایل تنها چند نفر در خود کشور چین به کرونا دچار شدند. چه کسی فکرش را می کرد که این ویروس تا این اندازه خطرناک شود و داستان شیوع کرونا چندین سال ادامه داشته باشد. اما امروزه که به آمارهای مبتلایان نگاه می کنیم متوجه می شویم که چینی ها چقدر خوب این ویروس را کنترل کرده اند. موارد زیر کارهایی است که چینی ها انجام دادند تا شیوع کرونا و به دنبال آن شمار مبتلایان کمتر شود.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد